Tiefko: ANO - "Breznev: zadne a predne koule bez uprav menit normalne nemozes. Teda mozes ale potom sa nediv ze to auto bude robit divy."
Ale jinak pár detailů: "tlmitko" je co ??? U koule je "TLUMIČ" složený ze dvou funkčních částí, 1. ocelové planžety na doucestém tlumícím ventilu
a 2. středová dírka.
Světe div se (Tifko taky) ale některé koule přední, mají stejné planžety jako zadní a liší se pouze a jen průměrem středové dírky a tlakem koule. Tzn když se určitá zadní koule natlakuje a převrtá podle přední Je naprosto totožná s koulí přední podle výrobce ...
Na BX se montovalo 12 druhů koulí a těchto 12 druhů má 5 typů planžet navzájem kombinovaných s různým tlakem a dírkou uprostřed. Pozeral som asi lepší kataog .
Pro upřesnění, na 19D se dávaly i přední koule o obsahu 400 a dírka 1,8mm. a 500 a 1,8mm.
Ale k Původnímu dotazu: Menší tlak a menší dírka u původně zadních koulí způsobí po namontování na předek podstatně tužší a tvrdší předek. Např. 16V má předek 45Bar a 1,4 dírku ...
Na změkčení auta potřebuješ naopak větší tlak a větší dírku, ale být tebou bych se do toho nepouštěl.
Jak psal Tief, namontuj si to jak chceš a doufej že se nezabiješ ....