Vyblikání: Vemeš kus drátu, jeden konec zapíchneš do konektoru (ten je v mot. prostoru nad nádržkou na LHM, má dna piny a fuguje jen jeden - musíš prostě zkusit, který je ten správný - na kterým to bude blikat), sedneš si za volant, otočíš klíčkem do polohy před startem (oranžová kontrolka s "K" svítí), vezmeš druhý konec drátu a přiložíš ho na kostru na cca 5 sekund (z vlastní zkušenosti nejpépe na klíček, mě to jinde nejde), oranžová musí na chvíli zhasnout a pak bliknout jednou (desítky), na moment zhasnout a bliknout dvakrát (jednotky) a potom se zase trvale rozsvítí - takže vybliká dvanáctku - začátek diagnostiky. Zase přiložíš drát na pár sekund a vybliká se další číslo - vada. Tak se pokračuje dokud se nevybliká 11, což znamená konec diagnostiky.
Snad je to dostatečně srozumitelný.