no já bych řekl že se to dá testnout tak, že se podíváš na vracečky co vedou do nádržky. někde tu určitě najdeš která hadička na víku nádržky lhm od čeho vede a pak je prostě odpojíš a uvidíš, zda tam lhm teče, kape atd... kostku ale zjistíš jednoduše a to že se na ní podíváš, na stranách má takový zátky, pod něma je o kroužek a pod ním pístky, když teče tak to tam je mastný a jsou vidět i kapky a pokud je v pořádku, tak to bývá vetšinou kolem tý zátky a i zátka sama oreznutá a je tam sucho. s tím tlakovým regulátorem nevím co myslíš nevím jak by měl propouštět nebo tak nějak, jen je možná špatně seřízenej a upravuje špatně tlak, zkus ho vyměnit za jinej. vždy když se pak dělá něco na hydru tak se to zavzdušní a třeba i 14 dní se to chvá suprově, ale pak se to většinou vrátí do starejch kolejí. takže by to chtělo zkusit a jezdit a pak uvidíš. eliminuj jednu součástku za druhou. začal bych ale určitě 5.koulí, pak brzdovým válcem a pak kostka