Jste trochu mimo mísu. Klidně může mít třeba 110Ah baterii a k ní 35 Ampérový altík.Fígl dobíjení akumulátoru je v převýšení napájecího napětí, čím vyšší napájecí napětí, tím větší proud protéká akumulátorem a dobíjení funguje. Bohužel, vlastnosti olověných aku dovolují aby převýšení bylo pouze k 14,5 voltům, jina při vyšším dochází k tkzv. sulfidaci a smrti aku. Ale i alternátor má nějaké své hranice, respektive polovodiče v něm, takže velmi často se setkávám s takzvanými muzikofily, ktěří mají instalované ducduc a při nejdoucím motoru podšťaví aku do takového stavu, že s bídou nastartují a následný obrovský dobíjecí prou zničí polovodiče v alternátoru. Jedinou alternativní metodou, jak pak tuto situaci vyřešit je buĎto altík s vyšším výkonem, třeba z vozu s klimou a na druhé straně zbourat zbytečné odběry, třeba záměnou obyč. žárovek za led-diodová svítidla, H-4 za bixenony a podobně.