No něco můžu zkusit načrtnout... V podstatě jde jen o přidání zámku, který zamkne okruh pružení při poklesu tlaku. Jde to udělat i bez koule. Koule má jednu jedinou funkci a to, že při brzdění se bere tlak právě z okruhu zadního odpružení a v momentě, kdy tam máš zámek a zabrzdíš, vzadu klesne tlak a zámek se zamkne, což není moc dobré, protože pak není z čeho brát a na to je tam koule, aby byl z čeho brát... Takže se nejedná i protipadací kouli, ale spíš jakousi pomocnou brzdovou... Přidat zámek zvládne asi každý, horší je to s koulí, je potřeba si nechat vyrobit držák, do kterého by se koule přišroubovala a uchytila někam dozadu na karoserii... Zkusím nafotit jak to mám udělané já, je to v podstatě práce PATaMATa z Brna, já jen dovezl auto, zámky a trochu pomáhal, on už měl vše vymyšlené včetně držáku na kouli... Jen ještě doplním, že k přednímu zámku koule samozřejmě netřeba...