Jinak na takovéto případy mají na západ od českých hranic takovou malou vychytávku, jmenuje se to solární dobíjecí panel pro motorová vozidla. Je to deska, kterou necháš ležet v autě po dobu co nejezdíš a kabel od ní vrzneš do zásuvky autozapalovače. Přes den, kdy na ni dopadá denní světlo, se v ní vytváří elektrické napětí a proud, který dobíjí akumulátor vozidla. V případě, že ti tvuj citroenek zlobí, jak výše popisuješ, nechal bych v alternátoru vyměnit ložiska a srovnat kotvu. Ve spolupráci s novými uhlíky, ti to začne dobíjet daleko rychleji než doposud. jinak v každém větším městě najdeš soukromníka, krerý opravuje alternátory a startéry. Investice do opravy u soukromníka se ti vyplatí, spíše než nákup jiného alternátoru z vrakoviště, protože ty bývají vyndány z vozů o nichž nikdo neví v jakém jsou stavu a ty jako amatér nemáš šanci si jej doma odměřit po výkonové stránce.