Začíná to novým logem, je oblejší, už to nejsou dva ostré šípy, no spíš to vypada jako moderní bumerangy. Je to cílem ukázat jejich Créative Technologie. Stejně jako nápis citroën se mění, linky jsou oblejší, působí nově, ale na konzervativní citroën až moc hravě.
Stejně tak jako hodlají mít nové vztahy s jejich zákazníky. Inu mluví jen o vztahu v prodejnách, dokonce hodlají udělat Bussines oddělení. Mám z toho pocit, že se zase zapomíná na nás, stávající
Pak mluví o šikorých nabídkách vozidel (odkud je vyškrtnuta vlajkové loď, C6, které se přestane v Čechách prodávat, stejně jako prcek C2)
P.S. K tolik omýlanému konceptu DS. Ano, existuje koncept Citroënu, ale rozhodně nevypadá jako ty příšerné virtuál tuningy původního citroënu DS. upoutávka na koncept je zde (v češtině) .link.
DS zamená Different Spirit, a pochybuju, že má navázat designové dílo Flaminio Bertoniho a má být pokračováním nové řady, už jen proto, že z dálky přípomíná (alespoň mě) novou fábii.