Dobrá,jsem debil,pochopil jsem.
Měl bych jen tři otázky:
1)Jak je možné,že se to dá takto "odtlakovat?
2)Diesele,píšeš že to značí nějakou závadu v chladící soustavě,jakou?
3)Vadí to při běžném provozu něčemu?Už mi takhle "beztlakově" jezdí druhé auto,a neměl jsem zatím žádný problém.
Ano,věřím vám,asi je to špatně,ale je to tak.Jinak,bude se něco dít,když budu s tímhle jezdit?
Vlastně se mi to podařilo u obou aut náhodu,tím,že jsem neustále kontroloval vodu,jestli není perlivá,a hlavně jestli se v ní neobjevuje olej,protože tohle už mám za sebou,a je to má noční můra.
No,a v průběhu těch kontrol se to takhle odtlakovalo samo.
Samozřejmě,že jsem oba motory odvzdušnil klasicky-tj na chladiči,a na tělese termostatu.
No a třetí věc-jak mne vůbec takováhle píčovina napadla?U naší X2 HDi je neustále dost natlakovaný okruh ,dokonce tolik že z toho prasknul radiátor topení,přitom je tam jen běžný tlak,auto do vody netlakuje přehnaně,ale radiátor to nevydržel,a napadlo mně že úplným odtlakováním by se tomuto dalo navždy předejít.
Bral jsem to tak že ten tlak v chl.soustavě způsobuje 1) teplotní roztažnost kapaliny,ale hlavně za druhé vzduch co tam koluje.