Psal sem si s kamošem co má 16V a taky mu to ukazuje něco málo přez 4 bary. Jinak na zapojení nic neni .. problém je v tom že si musíš vyrobyt nějakou redukci na dvě čidla protože turbodiesel má jenom jeden otvor v bloku a ten je na jiný větší čidlo.
Takže v první řadě jsem si nechal vyrobyt ''téčko'', to byla ta nejtěžší část a potom už jen přehodit do přístrojovky levou část budíků s jinou folii tištěnych spojů a jinou bílou krabičkou ve které je ukrytá destička s elekrosoučástky(je přišroubovaná na budíkách ze zadu) . Potom jsem si už jen natáh kabel od barometrického čidla a připojil k příštrojové desce. Teď nevim jakou barvu má ta zásuvka, ale když máš přístrojovku normálně přidělanou tak to je z pohledu řidiče zásuvka úplně napravo a je to druhý pin od prava .