V říjnu náklus na technickou a rozumně vzato, není žádný krasavec. Grafit šedá barva, ale autobazar by řekl, že bez laku. Lišty na dveřích přišroubovány šrouby. Klimatizace dávno nejde, vždy jsem vycházel z názoru, že klimatizace je pro měkkoty, tak když přestala fungovat, neřešil jsem, co jí je teda nevím.
Stav interiéru odpovídá stáří a funkci dělníka. Ručička rychloměru skáče, homokinetický kloub potřeba vyměnit (škube volantem). Turbo zdechlé a příčina neurčena, ale jezdí de fakto bez problémů, ale výkon jak bez turba Neřeším to, stopadesát vytáhne ale výkon znatelně snížený ve srovnání s minulým bx trurbo TRD, které jsem měl, než poctivě zrezivělo a nedalo se svařovat. Bývalý bx najezdil 415 tisíc kilometrů, tak se u mne auta zas tak špatně nemají. Kolik má tento bx nevím.
Hydraulika funguje, ale někdy stoupá to jak staříčkovi. Automechanik říkal, že asi se zasekává regulátor tlaku lhm kapaliny
Karosérie po bouračce, která nešla na agregáty, koupil jsem to před lety po opravě karoserie, díry v karoserii nejsou. Mám k tomu asi deset pneu na disku ale cenu mají jen ty disky.
Aby s tím mělo smysl jezdit, chtělo by to takových 10 tisíc Kč, povětšinou nutných nákladů, aby udělal poctivě STK. Nepoctivě bych to dělat nešel ze zásady a taky v zájmu vlastní bezpečnosti. Další náklady by mne nijak neudivily, kdyby se něco našlo při STK, ale vzhledem k tomu. že je pravidelně užíván a servisován by to projít estekáčkem mohlo.
Projezdili jsme spolu desetitisíce kilometrů přes celou republiku, někdy taky do zahraničí a mně je jak formanovi, který rozhodoval zdali dovézt koníčka se kterým strávil kus života k řezníkovi. Tak a teďkom mudrujte. Zaříznout anebo léčit? Deset tisíc korun a vždy to bude staré auto. Opravit to pořádně, aby z toho byla kára, by stálo tak asi patnáct. Nebo všechno spravovat sám, ale to bych na tom asi nechal ruky.
Vyhlédnuto mám XM 2,1td break + tažné zařízení. Anebo opustit citroen club a koupit něco na způsob Galaxy, Tranzit, Peugeot 806, případně zas Evasion a tak návrat k Citoenu nebo Jumpy, které by bylo k mému způsobu podnikání vhodnější. Nebo prodat na dojezdění anebo na součástky, ale k rasovi na vrakoviště bych jel nerad. Co vy na to? Cožepak mi poradíte?