Co se toho xm týče, ještě jsem ho neviděl. Měl jsem dnes jet prohlídnout, ale odloženo na později. Samozřejmě nějakou zanedbaninu od nepořádného bych nebral. Za podívání přece nic nedám.
Co se týče údržby, spoléhám trochu na své zkušenosti od dvou bx. Jistěže složitější, víc trubek, víc kulí, víc drátů, víc ventilů a regulačních prvků, ale zas tak velký rozdíl v tom není. Samozřejmě že plno starostí navíc, ale kdekdo chce mít nové auto. Já říkám že víc než mít nové auto je mít auto nadčasové a takovým autem xm nepochybně je.
Rozhodnut o xm nejsem, vždyť jsem tamto prodávané ještě neviděl naživo. Jenom několik fotek a to je málo. Vlastně nejsem rozhodnut o ničem. Proto s vámi diskutuji o béyxu. Nablízku STK, auto potřebuje opravy, aby mělo smysl ho tam vozit. Otázkou je, zda to bx opravovat. Odhadem za 10 tisíc by udělalo STK poctivě. Jenže je tu víc možností. O vrakovišti jsem vám napsal a nebýt to 1,7 turbodiesel, tak se snadněji rozhoduji. Ale bx 1,7tzd break je škoda jen tak jenom vyhodit na vrakáč. Chtěl jsem vědět zda to má smysl opravovat anebo za kolik by to tak šlo prodat. Ale to jsem si měl podat inzeráty na výzkum zájmu, jenže to jsem právě nechtěl dělat, podat inzerát a nebýt rozhodnut prodat. Proto tady ta diskuze.
Finančních prostředků na opravy mám dostatek, jde jen o to, aby byly účelně využity. Je tu ještě ekologická daň ve hře ale tu možno všelijak ošidit narozdíl od stk, kterou bych rozhodně šidit nechtěl, diskuze jak jsou na netu. Mně je sympatický dobrý skutek, dát vydělat nějakému invalidovi.
P.S: tam ten homokinetický kloub zatím ještě nevyhazuj. Mohl by se mi hodit, rozhodnutí musí padnout do termínu STK, protože prodávat auto po STK je závažná komplikace kvůli nemožnosti vyzkoušet a převézt domů jinak nežli na vozíku.