Děkuji moc za odkaz. Abych to to uvedl na pravou míru: BX 4WD, jehož nabytí jsem zde zmínil skoro před rokem - Kastle byla v tak strašném stavu, že proběhla likvidace. Před vánoci se mi podařilo sehnat taktéž celkem zanedbaného krasavce 1.9GTI v modré metalíze, šíbrem, atd..., který měl sice pár bolístek, jako prorezlý kufr a podobně, ale jinak byl OK - hydraulika šlapala, motor se jevil, že ze 120 koní jich ještě dost žije , takže započla přestavba na 4WD. Po cca mesíci práce je vše hotové, auto jede, chová se korektně. Pár úprav na autě samozřejmě muselo proběhnout! Tunel zůstal původní, s tím že se musel vynechat katalyzátor, který by se tam společně s kardanem nevešel, výměna nádrže, vyříznutí otvoru pro přístup k plováku v nádrží (jiné umístění), přivaření držáku kardanu ve středu auta, kompletní rozborka předku a interiéru, kvůli natažení kabeláže od 4WD, nemluvě o výfukovém potrubí, které by pravděpodobně šlo sehnat, ale já ho vyráběl sám, a tak to zabralo celý den. Shrnul bych to asi tak : Bez dlouholetých zkušeností s modelem BX a spoustou náhradních dílů z rozebraných aut bych se do přestavby rozhodně nepouštěl. Výsledek stojí opravdu za to, zatím jsem měl možnost vyzkoušet auto pouze na sněhu, na kterém je skutečně ve svém živlu. Pokud bude všechno fungovat jak má dlouhodobě, na jaře plánuji lehčí oživení vzhledu - vzhledem k zašlému laku, zřejmě půjde auto na celolak stejné barvy.