tajkůn: natahoval jsem nové trubky na jedno bx ,td , s tím šla dolů centrální nádoba na LMH,kde byl na dně bordel,ale na ten věk celkem zanedbatelný ,zadní korektor a toť vše .
Nová zelená ,ovzduš...
Vše správně zapojené ,trubky nové ,a startnu a ono nic .....pořád dole ,na kteroukoliv polohu .No tak revize znova vše ....opět nic .Ovzdušňuju ,pořád nic .....
Po sundání centrální koule((a opětovném nandání té samé )),( jsou tlaky cca ještě 35 atm), předek ožil, zadek ale pořád nic.
Už mě to začalo sr..t .Manuálně jsem pod autem zahýbal s táhlem korektoru a vyskočilo bx jako srnka .
Takže to shrnu - je to rukama.
Měl jsem na to jen jeden den,spíš noc, jen velký hevery ,auto po důchodci ,takže vše hrdzavé ,ale holendry s pomalou jistotou šly dolů všechny ,žádné ukroucené .
S brzdovýma ovzdušňovákama byl problém,což je pochopitelné .Nicméně zřejmě drobné bordely ,někde na cestě ,při nových trubkách dělají paseku a to je tím .
Natlačí se se na zadní větvě hydry je je vymalováno .
Takže rozebrat C E L É ,nechat ustříknout a složit ,ovzdušnit , nic víc .