mam problem z alternatorom vobiec nedobija a vybija baterku neviem kde je problem nevie niekto poradit v com to moze bit: ta chyba kamos povedal ze to moze bit zli regler za info vopred dakujem
mam problem z alternatorom vobiec nedobija a vybija baterku neviem kde je problem nevie niekto poradit v com to moze bit: ta chyba kamos povedal ze to moze bit zli regler za info vopred dakujem
Muze to byt dioda v alternatoru, volny remen... Dotahni remen, zkus a kdyz nic, tak kup altik a vymen...
Muze to byt dioda v alternatoru, volny remen... Dotahni remen, zkus a kdyz nic, tak kup altik a vymen...
To samé mě také potkalo. Jeden uhlík byl natolik krátký, že už nedosáhl na kroužek kotvičky a tím se přerušil nabíjecí obvod. Řešení je jen jedno. Protože výrobce řešil uhlíkový držák s regulátorem jako nerozebiratelný díl, tak je nutno tento vyměnit celý. V Čechách stojí cca 1000,-Kč. Zárověň bývají opotřebované i kroužky kotvy. A to je podstatně vyšší položka opravy. Nejlepší by bylo sehnat alternátor někde na vrakovišti. A hned si udělat kontrolu opotřebení uhlíků a kroužků. Jde to celkem snadno. Horší je ten alternátor vymontovat z auta. Tam to výrobce vyřešil vyloženě debilně. Svorník, na kterém se alternátor otáčí, při seřizování řemenu, nejde bez demontáže nosníku motoru vyndat. Nechali tam mezeru 5 cm a svorník je dlouhý 15 cm. Přeji Vám tu levnější variantu.
To samé mě také potkalo. Jeden uhlík byl natolik krátký, že už nedosáhl na kroužek kotvičky a tím se přerušil nabíjecí obvod. Řešení je jen jedno. Protože výrobce řešil uhlíkový držák s regulátorem jako nerozebiratelný díl, tak je nutno tento vyměnit celý. V Čechách stojí cca 1000,-Kč. Zárověň bývají opotřebované i kroužky kotvy. A to je podstatně vyšší položka opravy. Nejlepší by bylo sehnat alternátor někde na vrakovišti. A hned si udělat kontrolu opotřebení uhlíků a kroužků. Jde to celkem snadno. Horší je ten alternátor vymontovat z auta. Tam to výrobce vyřešil vyloženě debilně. Svorník, na kterém se alternátor otáčí, při seřizování řemenu, nejde bez demontáže nosníku motoru vyndat. Nechali tam mezeru 5 cm a svorník je dlouhý 15 cm. Přeji Vám tu levnější variantu.
Podle mě to jde bez demontáže uchycení motoru, svorník stačí povysunout, nemusí ven celý, alternátor má jeden ze 2 úchytů pootevřený právě kvůli tomu... Janak sehnat 50A alternátor není problém, asi bych taky nějaký doma našel, horší je to s 80A...
Podle mě to jde bez demontáže uchycení motoru, svorník stačí povysunout, nemusí ven celý, alternátor má jeden ze 2 úchytů pootevřený právě kvůli tomu... ;) Janak sehnat 50A alternátor není problém, asi bych taky nějaký doma našel, horší je to s 80A... ;)
Pajatore, dík za tip. Já tam ten fígl nějak neviděl. Nakonec, čučel jsem tam poprvé v životě. A kdeže se dají sehnat ty alternátory? 50 Ampérové. Ten můj odhadují tak na 50 tisíc km a pak mi ty starosti se sháněním taky nastanou.
Pajatore, dík za tip. Já tam ten fígl nějak neviděl. Nakonec, čučel jsem tam poprvé v životě. A kdeže se dají sehnat ty alternátory? 50 Ampérové. Ten můj odhadují tak na 50 tisíc km a pak mi ty starosti se sháněním taky nastanou.
Čau taky mě to potkalo. Regulátor mě stál 750 a kroužek asi 300 není to tak velká položka a je to lepší než lítat po alťasu na vrakáči. V regulátoru jsou uhlíky sice nafest ale při dobré vůli a trochu bastlení jde vyměmnit i je přímo v regulátoru. Jo a autí mě po slezině v Třebíči jelo druhý den do Brna taky na 3 válce. Se mi nechtělo nikde stavět tak jsem na to mrknul až druhej den a halt jsem měl po Wapkování motoru mokrou 1 svíčku. Ludra.)
Čau taky mě to potkalo. Regulátor mě stál 750 a kroužek asi 300 není to tak velká položka a je to lepší než lítat po alťasu na vrakáči. V regulátoru jsou uhlíky sice nafest ale při dobré vůli a trochu bastlení jde vyměmnit i je přímo v regulátoru. Jo a autí mě po slezině v Třebíči jelo druhý den do Brna taky na 3 válce. Se mi nechtělo nikde stavět tak jsem na to mrknul až druhej den a halt jsem měl po Wapkování motoru mokrou 1 svíčku. Ludra.:-)))