Ahojky všem. právě se poohlížím po svém novém miláškovi a padnul mi do oka 1.9 GTi 4WD. Prodejce mne upozornil, že je nefunkční tachometr (ND má), jen to neumí spravit. Nevíte někdo jak je to složitý? Jaká specifická úskalí mně mohou čekat se 4WD? Podle fotek mu padá zadek takže bude potřeba vymněnit brzdový válec , za kolik se dá sehnat dobrý?
Ahojky všem. právě se poohlížím po svém novém miláškovi a padnul mi do oka 1.9 GTi 4WD. Prodejce mne upozornil, že je nefunkční tachometr (ND má), jen to neumí spravit. Nevíte někdo jak je to složitý? Jaká specifická úskalí mně mohou čekat se 4WD? Podle fotek mu padá zadek takže bude potřeba vymněnit brzdový válec , za kolik se dá sehnat dobrý?
Padání zadku bych neřešil, tachometr je na 99% problém lanka (náhonu), které lze snadno vyměnit, takže pokud jsou problémy jen tyto, tak dobrý...
Padání zadku bych neřešil, tachometr je na 99% problém lanka (náhonu), které lze snadno vyměnit, takže pokud jsou problémy jen tyto, tak dobrý... ;)
U 4WD je náhon tachometru ze dvou dílů,taky sem tohle řešil,nikde na vraku to nebylo k sehnání,tak se to muselo kupovat origo v Citroenu.
Moc složitý to není,jde o to jestli to je spodní nebo horní díl,jestli horní,musí ven přístrojovka,to sem měl já,není to nic moc složitého.
U 4WD je náhon tachometru ze dvou dílů,taky sem tohle řešil,nikde na vraku to nebylo k sehnání,tak se to muselo kupovat origo v Citroenu.
Moc složitý to není,jde o to jestli to je spodní nebo horní díl,jestli horní,musí ven přístrojovka,to sem měl já,není to nic moc složitého.
Jo to je,sem taky netvrdil že není ze dvou dlů,ale u 4WD je jinej ten náhon,takže tam nepasuje z jiného modelu.
Jo to je,sem taky netvrdil že není ze dvou dlů,ale u 4WD je jinej ten náhon,takže tam nepasuje z jiného modelu.
No tohle si měl napsat už v tom předchozím příspěvku, takhle tu plýtvat papírem... DDD
No tohle si měl napsat už v tom předchozím příspěvku, takhle tu plýtvat papírem... :-DDDD
Tak jsem koukal do Citroen katalogu a náhon by měl být stejný jako u BX 16v, takže v podstatě jako u všech BX... Tak nevím...
Tak jsem koukal do Citroen katalogu a náhon by měl být stejný jako u BX 16v, takže v podstatě jako u všech BX... :) Tak nevím...
myslím že tam byl ještě problém v jiném závitu a nebo spíš to bylo obráceně prohozený matka-závit než to maj běžně ty náhony...
Už to je leta co sem to měl
myslím že tam byl ještě problém v jiném závitu a nebo spíš to bylo obráceně prohozený matka-závit než to maj běžně ty náhony...
Už to je leta co sem to měl :-)
No tachometer na 4x4 je vazne iny, prvy diel co konci v prevodovke je ak si dobre spominam v kovovej trubke. Inak na 4x4 ta caka peklo zo servisom, pruser zo specickymi nahradnymi dielmi a pri 2/3 vsetkych beznych servisnych praci musi von polka auta ( napriklad pri vymene spojky komplet motor von a podobne ) ...
No tachometer na 4x4 je vazne iny, prvy diel co konci v prevodovke je ak si dobre spominam v kovovej trubke. Inak na 4x4 ta caka peklo zo servisom, pruser zo specickymi nahradnymi dielmi a pri 2/3 vsetkych beznych servisnych praci musi von polka auta ( napriklad pri vymene spojky komplet motor von a podobne ) ...
tak tak. pravda je kruta ale o svezeni e 4kolce ...... nicmene je to pruser. dily, prace ... vsechno na pi..
tak tak. pravda je kruta ale o svezeni e 4kolce ...... nicmene je to pruser. dily, prace ... vsechno na pi..