Takže začneme takto a postupně ať se vyloučí nějaká maličkost: Měnil jsi před zimou palivový filtr? Žhaví ti všechny svíčky? Jak dlouho žhavíš? Na kolik válců chytne když to nastartuješ? Na všechny válce najednou nebo třeba jen na tři a pak se ten čtvrtý přidá? Jak dlouho točíš s motorem než chytne? Jakej ten motor má zvuk když běží za studena? Je to tvrdej zvuk nebo hodně měkkej?
Dále: ono totiž může bejt sprasenej naftovej filtr, nemusí ti žhavit jedna svíčka a už to začíná bejt problém. Můžeš mít nastavenej předstih hodně do měkka a pak se tomu motoru nechce chytat. Gufera na ventilech neřeš, ty já tam nemám vůbec neb za ty léta se rozpustily, motor mi chytá při -20stupních na cvrnknutí a to má nalítáno bůh ví kolik. Jen sežere trochu víc oleje. Bejt tebou zaměřím se filtr, žhavící svíčky, a nastavení předstihu. Trysky bych si nechal až se vyloučej tyto možnosti.
PS: je tam ještě sytič kterej se ovládá automaticky podle teploty motoru, ten mám odpojenej neb stejně nefunguje. Tím se taky zatím nezabejvej. Zdar Lebeda.