Zdar,odpovím ti.Sportovní filtr na diesela je BLBOST.Žádné koně nepřidá,není k ničemu,je jen na ozdobu,a drahý.To,jak to vymyslel citroen je nejoptimálnější,co tam má být.
Možná u benzína má nějaký smysl,ale u diesela ne.
V první řadě omezíš kouřivost novým vzduchovým,a palivovým filtrem
Když kouří modře,žere olej,nejčastěji přes kroužky,a nebo turbem.Většinou když žere přes kroužky,tak špatně startuje v zimě.
To,že ti studený zakouří bíle je v zimě normální,pokud to ovšem dělá i v horku,tak buď jde do válců voda,a nebo je špatný předvstřik/vstřiky.
Zkrátka a dobře,dej ty filtry,uvidíš co to udělá,a pak se to může řešit dál.
A ještě pár dotazů:Kolik doléváš oleje?Třeba litr na 2000km?
Dál,kolik ti to žere?
Taky:Neztrácí se ti voda?
No,a jak to startuje v zimě?