Ahoj, tak to syčení je brzdovej válec, to je prawda a to cvakání dělá regulátor, když tlakuje. To cvakání je u každého, tak to bych neřešil. Mně BXko taky celkem rychle padá, ale na druhou stranu se rychle zvedne a brzdí jak drak... Já jsem už jednou brzdovej válec měnil, protože mi syčel a rychle padalo auto. Tak sem si sehnal přes vrakoviště brzdovej válec z Xantie, co byla na šrot. Vyměnil, ale ten válec syčí sice míň, ale když prostě víc šlápnu tak si zasyčí... Na účinku brzd to ale vůbec nepoznám, brzdí to moc dobře. V brzdách je kapalina pod tlakem ne jako v jinejch autěch, tady ten tlak je větší, tak si myslím že prostě to syčení je to jak propouští kapalinu. Pokud ti auto brzdí dobře, tak bych to neřešil. Pokud by jsi ho ale chtěl měnit, doporučuji válec z Xantie, nemají tolik nalítáno. novej válec by byl hroozně drahej. Důležitej je hlavně ten účinek brzd, pokud máš třeba na technický známého, zkus si tam skočit jen tak pro sebe otestovat ten účinek brzd a taky ručku