NĚCO Z JINÉHO SOUDKU a stejný motor DDZ ,jednobod.
Bx po kutilech kdysi fouklá hlava a oprava hlavy (nepokuřuje po startu ),kuchnutí lambdy ,skoro žádné silenbloky na převodovce ,rozvodně atd. atd....kur..ní elektrických kabelů ....kat originál,
Kdysi kutil navařil asi z 26 kusů trubek výfukový svod a nechal tam středový tlumič ,který udělal z koncového .Nejde teď o to ,že to byla prasečina.Jde o chod motoru - nesetkal jsem se s tím ,že by někdy nenastartoval celý rok i po dlouhé odstávce cca 3-4 měsíce.Vše prostě motoricky fachá. Rozdělovač ok , funguje ,kabely svíce jiskří jak prskavky .Zhruba 3 roky z5 jsem tomu implantoval lehce jetý středový a koncový tlumič plus většinu výfukové trubky ,vše ok . Spolu s 5kou z Td klesla spotřeba na cca 7 stabilně dálky,8 kopce , 15 L /100 když mám na laně nějakou A4 nebo Merc Sprinter na sněhu .
Před cca 3mi týdny jsem opět kontroloval laufy ,těsnost ,proběhlo nějaké vaření děr ,spojů ...výměna středového tlumiče za krapet delší ,který mají normálně 4x4 v základu ( nevím proč).Má to mít malý tlumič výfuku ,středový a koncový . Mám tam tedy pouze 2 .
Po všem převaření startuju motor a ono nic.....vše jsem prošel ,kabeláž ,o5 svíce ,rozděl ,vše jiskří na 100 pro.Jenže svíce mokré .Mají najeto 9 tis km ,typ NGK.
Po vyčištění motor naskočí. Ohřeje se a má tendenci chcípnout .Zvedl jsem mu o dílek na bowdenu volnoběh. Spotřeba stejná , razance akcelerace krapet vyšší,občas střelba do laufu(před zvednutím volnoběhu),vynucené závody na horách se Subaru Outback ,Kuga ....na sněhu ,bez problému ....Hypotéza je ,že se mi kutil hrabal ve vstřiku kdysi ....1 děravý lauf , výfukový svod snad 20 kg,... spotřeba 9-13L /100 . Co si o tom myslíte...?upozorňuju ,že je to při současných teplotách,Bx je venkovní.Nechtěl bych upéct kroužky bohatou směsí.....