Ahoj,
čím dál víc přemýšlím o novém autě. Jelikož na nic hydraulického s číslovkou 0 na tachu nemám, dostal jsem se k modelu C4.
Současná nabídka je moc lákavá, ceny nízké už v základu a myslím, že by se u lépe vybavených aut daly ještě trochu usmlouvat.
Zajímá mě váš názor na tuto lidovku od Citroenu, design nechme stranou, spíš mi jde o případné vlastní zkušenosti, či zkušenosti vašich příbuzných, známých atd.
Ahoj,
čím dál víc přemýšlím o novém autě. Jelikož na nic hydraulického s číslovkou 0 na tachu nemám, dostal jsem se k modelu C4.
Současná nabídka je moc lákavá, ceny nízké už v základu a myslím, že by se u lépe vybavených aut daly ještě trochu usmlouvat.
Zajímá mě váš názor na tuto lidovku od Citroenu, design nechme stranou, spíš mi jde o případné vlastní zkušenosti, či zkušenosti vašich příbuzných, známých atd.
Ano, tento nazor je na vsetky citroeny od doby tusim CXa ... elektrika a nepresne radenie ... bez ohladu na to co sa zmeni stale to kazdy o citroene hovori v crasch testoch je na tom C4 velmi dobre. Taktiez posledne generacie motorov su velmi dobre ... rozhodne trvaj na kazdej garancnej oprave, aj u nepodstatnych detailoch a s C4 urcite nespravis chybu ...
Ano, tento nazor je na vsetky citroeny od doby tusim CXa ... elektrika a nepresne radenie ... bez ohladu na to co sa zmeni stale to kazdy o citroene hovori :-D v crasch testoch je na tom C4 velmi dobre. Taktiez posledne generacie motorov su velmi dobre ... rozhodne trvaj na kazdej garancnej oprave, aj u nepodstatnych detailoch a s C4 urcite nespravis chybu ...
tak ja mam zkusenost s C4 1,6 16v 3dvirko paket Sebastien Loeb na to jakma udelany to coupe zadni sklo je tamodbre videt, vzaducelkem taky mista dost. Kamarad to sehnaljako predvadecku cili se slevou neco pres 300 000. Jinak na elektrony origo od citraka zapomen, protoze stojineco kolem 50tis na tennezvyklej volant jsme si zvyknul. Autiko bychsiklidne koupil,ale takna 4-5let prootze mam strach s vsudy pritomne eletriky a pokud mas rad aby vsechno fungovalotakse po par letech nezastavis s opravama,ty displeje a ruzny tlacitka od vseho primo vybizeji aby ti to za cas neslo. sedanan bych nekoupil, jenom to 5 dvirko. Kdyzvemu za za auto das neco kolem 400tis..a za 5lethobudes prodavat za130...no rozhodni se jestlito za to stoji
tak ja mam zkusenost s C4 1,6 16v 3dvirko paket Sebastien Loeb:-) na to jakma udelany to coupe zadni sklo je tamodbre videt, vzaducelkem taky mista dost. Kamarad to sehnaljako predvadecku cili se slevou neco pres 300 000. Jinak na elektrony origo od citraka zapomen, protoze stojineco kolem 50tis:-) na tennezvyklej volant jsme si zvyknul. Autiko bychsiklidne koupil,ale takna 4-5let prootze mam strach s vsudy pritomne eletriky a pokud mas rad aby vsechno fungovalotakse po par letech nezastavis s opravama,ty displeje a ruzny tlacitka od vseho primo vybizeji aby ti to za cas neslo. sedanan bych nekoupil, jenom to 5 dvirko. Kdyzvemu za za auto das neco kolem 400tis..a za 5lethobudes prodavat za130...no rozhodni se jestlito za to stoji:-)
Tej elektriky by som sa az tak moc nebal ... auto je dost chytre aby aj samo seba chranilo pred poskodenim, povie si co a kedy potrebuje takze to urcite nie je tak strasne. Casy ked sa na XMe sralo vsetko co nebolo mechanicke uz skoncili ... samozrejme sa sa natrafit na zly kus ale vo vseobecnosti s elektrikou u citroenov po 0 nie su problemy vacsie ako u inych znaciek ...
Tej elektriky by som sa az tak moc nebal ... auto je dost chytre aby aj samo seba chranilo pred poskodenim, povie si co a kedy potrebuje takze to urcite nie je tak strasne. Casy ked sa na XMe sralo vsetko co nebolo mechanicke uz skoncili ... samozrejme sa sa natrafit na zly kus ale vo vseobecnosti s elektrikou u citroenov po 0 nie su problemy vacsie ako u inych znaciek ...
nevím jak je to u těch posledních francouzkých vozidel, ale C C5, P607...atd to auto terý je starý 5 let a stálo mega ted koupíš za 200tis a to všechno protože to nikdo nechce kvůli elektrice, ale nechci to pomlouvat, samozdřejmě záleží kus od kusu....
nevím jak je to u těch posledních francouzkých vozidel, ale C C5, P607...atd to auto terý je starý 5 let a stálo mega ted koupíš za 200tis:-( a to všechno protože to nikdo nechce kvůli elektrice, ale nechci to pomlouvat, samozdřejmě záleží kus od kusu....
elektrika elektrika elektrika
lidi co to s váma je? Tyhle mýty už dávno nejsou pravdou.
elektrika elektrika elektrika
lidi co to s váma je? Tyhle mýty už dávno nejsou pravdou.
lidi to nechtej protoze je to francouz ne ze to ma blbou elektriku elektrika a hydraulika je asi to nejspolehlivejsi na tech autech
lidi to nechtej protoze je to francouz ne ze to ma blbou elektriku elektrika a hydraulika je asi to nejspolehlivejsi na tech autech :-)
nooo, me se treba zase ta "prolomena lista" libi
Ale souhlasim, nevidim proc se bat elektriky, myslim, ze ty doby uz jsou ty tam.
nooo, me se treba zase ta "prolomena lista" libi :D
Ale souhlasim, nevidim proc se bat elektriky, myslim, ze ty doby uz jsou ty tam. :)
Díky za příspěvky,
docela mě potěšilo, že to nevidíte tak zle. Pod některý věci, co zazměly se klidně sám podepíšu - hlavně za tu hydrauliku
Z takovývch počtů jako 400 tis. kč + 5 let = 130 tis se o mě pokouší sice infarkt, ale snad nebude tak zle. Základní model třídvířka stojí 295 tis. Já chci výbavu image, to je cca 335 tis. Při koupi na leasing jde cena dolů ještě o 40 (samozřejmě vím, že v konečným účtování nezplatím jen 295). A když budu trochu počítat i s nějakou slevou od dealera, dá se dostat na slušnou částku. Po splacení by konečná cena byla cena dejme tomu 330, což je za dobře vybavenou nižší střední třídu, myslím, docela fajn.
Každopádně se z toho asi brzu zcvoknu, i když tohle jsou celkem příjemný problémy, ale to asi znáte
Díky všem.
Díky za příspěvky,
docela mě potěšilo, že to nevidíte tak zle. Pod některý věci, co zazměly se klidně sám podepíšu - hlavně za tu hydrauliku :)
Z takovývch počtů jako 400 tis. kč + 5 let = 130 tis se o mě pokouší sice infarkt, ale snad nebude tak zle. Základní model třídvířka stojí 295 tis. Já chci výbavu image, to je cca 335 tis. Při koupi na leasing jde cena dolů ještě o 40 (samozřejmě vím, že v konečným účtování nezplatím jen 295). A když budu trochu počítat i s nějakou slevou od dealera, dá se dostat na slušnou částku. Po splacení by konečná cena byla cena dejme tomu 330, což je za dobře vybavenou nižší střední třídu, myslím, docela fajn.
Každopádně se z toho asi brzu zcvoknu, i když tohle jsou celkem příjemný problémy, ale to asi znáte :)
Díky všem.