Heh, a ja myslela, ze fiat znamena porucha na ctvrtou PEACE Co se toho razeni tyka s temi tahly je to dost pravdepodobne. Cenda si mohl odpustit ty poznamky, kazda automobilka ma sve mouchy Ze?
V 1.4 se neorientuju, ale tahla snad jsou vsude uplne stejna. Staci se podivat a zacloumat tahly, jeslti jedno neplanda. I radicka by mela byt po vyrazeni uplne volna (pokud je tahlo volne). Pokud to tahlo vypadlo, tak ho odsroubuj (jedna cast je vetsinou sroubovaci) a tu, co vypadla vem a ten kloubek zeshora trochu primackni. A nebo jednodussi jak tomu nadale zabranit je omotat to dratkem, ale to je bastloidni. Nebo sehnat zavitovou tyc, dalsi 2 (tu sroubovaci) casti tahla a udelat si tahlo nove (pokud bude ta kloubova jamka vymleta).
S prevodovkou je tak trochu si na prd hrat :-/ No leda ji rozebrat a juknout dovnitr. Jak psal cenda () tak kdyz to zapadne, jde radit jen jedna rada 3+4 a dolni 1+2+5, coz nam jednou zabralo den a noc v dilne
Rozhodne bych neshanela prevodovku na vrakaci, buh vi, jak pred tim radila, buh vi, co do ni kdo nalil za olej. Zkus se poptat tu na klubu nejdrive. Koukni do inzerce na ND.
Ja vim, ze uz plkam, ale kolik si mel oleje v prevodovce? Lamela pritlacak lozisko je ok? Nepromlelo se ti treba lozisko pres pritlacak?
A k te hydraulice. Psal si, ze ti to pada. Takze, kdy si menil koule? Jak je na tom centralni koule (pata koule v predu pred motorem), propousti ti brzdovy valec? Pokud pada, je to netesnost treba v brzdovem valci, u nej se to nejcasteji projevuje sycenim pri brzdeni, zkus prudko seslapnout a stat na brzde, dela to SSSssssSSSS ?
A pokud je brzd. valec ok, zkus vymenit patou neboli akumulacni, neboli centralni kouli. Vetsinou to pomuze. Pak zkus proplach, vycistit sitka a ufff drzim kusnu....