Seniore, nic ve zlém, ale Tvoje reakce mi připadá přinejmenším přemoudřelá. Pokud nejsi zaměstnancem oněch AAA, měl by jsi uznat, že by autobazary neměly čachrovat se součástkami a doplňky prodávaných automobilů. Áčka jsou neseriozností pověstná, ale všechno by mělo mít své meze a pokud například vymění rezervu, tak by se měly alespoň postarat, aby disk a rozměr pláště seděly. To se na mne nezlob.
Přispěl jsem do této debaty o oněch pověstných Áčkách svým svědectvím. Já osobně bych u AAA nekupoval ani trakař, ale považuji za správné varovat důvěřivce, aby u AAA nic nekupovali a pokud koupí, tak aby si dali maximálního majzla.
Pokud opravdu nejsi zaměstnancem Áček a Tvůj postoj není ojedinělý, tak už se vůbec nedivím, jak to, že Áčka jako firma ještě vůbec existují. Lidi jsou zkrátka nepoučitelní.
Uvědomte si prosím, že proti AAA nemáte téměř žádnou šanci, poněvadž proti zákazníkovi, který kupuje auto poprvé anebo poněkolikáté v životě stojí sehraný tým profesionálů od mazaných obchodníků, automechaniků, špičkových právníků, léty a tisíci obchodních případů propracované know how. Cíl je jediný. Maximalizovat zisk. Obchodní pověst firmy není důležitá, protože tu nahradí masívní reklama a ochota lidí hazardovat. Je to něco jako když amatérský karbaník z hospody chce vyhrát na profesionálním hráči karet, který navíc zná všechny finty jak švindlovat. Proti Áčkům nemáte šanci. Jediná obrana, nic si s nimi nezačínat. Jenomže v tomhle je náš národ nepoučitelný a proto nemám obavu o prosperitu firmy AAA. Chyba je totiž v nás. Oni jenom podnikají.