Pro tvoji predstavu uvadim moji zkusenost s BX: V roce 2001 jsem koupil pomerne slusne 12 let stare BX se skutecnymi 150 tis. km za 17000,- (+ papiry). Kazdy rok provozu behem 5 let (do 200 tis. km) jsem do oprav (vcetne prace garazoveho mechanika) vlozil cca 8-10 tis. Kc (postupne loziska v zadnich ramenech, cepy a silentbloky predni napravy, kosti predni napravy, casti vyfuku, katalyzator, modul zapalovani, pouzity chladic, napinaci kladka rozvodoveho remene, brzdove hadicky, posledni jaro nakonec i trubky od hydrauliky kompletne vzadu a pod autem, koule jsem neresil, perovalo vyborne a na lehce pridrene predni pistnice, sycici brzdovy valec a spousteni cerpadla po 5 sec. v zaveru provozu po tech 5 letech uz nedoslo). Nepocitam ted provozni zalezitosti - kapaliny, vymeny oleje, desticky, pneumatiky a pod. Suma sumarum: vyborne svezeni a uzitne vlastnosti vozu i pri jeho stari, narocnejsi udrzbu, kterou nelze neresit a nechavat vyhnit (napr. brzdy jsou soucasti okruhu hydrauliky). Vetsina dilu je dostupnych a to jak nove, tak od druhovyrobcu, tak z pouzitych vozu na vrakovistich. A padani zadku nevadi, pokud se pomerne svizne zvedne po nastartovani a nikde nic netece, a to ani u brzdoveho pedalu na nohy, tam kde je brzdovy valec). Takze tak.