Nečtu tuhle diskuzi celou, ale těch 30.000,-, které se tady zmiňují, to je na dnešní dobu dost peněz - ale otázka je, v jakém technickém stavu to auto doopravdu je. Já svůj BX Break TZD 1.7 kupoval cca před 1.5 rokem (no, teď už to za chvíli vlastně budou roky 2).Celkem jsem o tomto auto (značce) nevěděl nic, je to mé první vlastní vozítko - jen jsem věděl, že jsme "kdysi" BXo doma také měli a něco o tom, že má zvláštní pérování... Kupoval jsem za 20.000 od známého mého otce, který těch Citrónů pár měl a myslím, že jsem jej převzal v solidním stavu (samozřejmě pominu obvyklé mouchy na karoserii, atd.).Každé starší auto znamená zákonitě další investice, ale ono v podstatě o vše se musí člověk starat, pokud to chce delší dobu používat. Jsou to autíčka starší, ale kupodivu mají výdrž - to zase záleží, jaký to je zrovna rok, kdo to měl v rukou před Vámi....Rozdíl mezi BXem a ostatními auty je v jeho "složitosti" - když jsem poprvé při koupi koukl pod kapotu, tak jsem nevěděl co je co a ani jsem možná tenkrát nechtěl domýšlet, co by případná oprava znamenala...Ale vše má něco do sebe...Toto autíčko má oproti jiným více hejblátek, trubek, pičičovinek, ale poskytuje také jiné svezení... Ale k tématu - auto šlapalo výborně, po půl roce mi po delší cestě v kopci praskl rozvoďák - takže jiný motor 1.7 a jeho výměna = 12.000 Kč investice, ale toto jsem si možná trošku zavinil sám...Ale jinak je to mazel, člověk musí něco naštudovat a pročíst, aby vůbec věděl, jak to funguje...Sem tam něco káplo, ale o to je větší radost, když si to člověk sám spraví... Určitě je toto auto komplikovanější na opravy - docela špatný přístup, musíte rozebrat spousty věcí, ale na druhou stranu, je to držák - na to, kolik let a km, tato auta mají za sebou - klobouk dolů...Určitě nedoporučuji nikomu, kdo auto má pouze k ježdění a bude se bát dolít třeba jen nemrznoučku - toto auto potřebuje člověka se zaujetím, já takový nebýval, ale stal jsem se jím. Proč jsem si ho koupil? Chtěl jsem investovat těch 20.000 do nějakého přibližovadla, které by splnilo svůj účel - tohle auto byl "dobrý kup" a z pouhého přibližovadla se stal člen rodiny a hodiny strávené jeho opečováváním a úpravami hovoří za vše. A že se někomu nelíbí? Co na tom, nám se líbí a hranaté tvary nám vyhovují