...no, tak u mě tahle akce skončila fiaskem - páč to už vůbec nefachčilo - respektive, jako by přítok nafty byl malý a nestačilo to brát.. měl jsem x-krát rozdělanou nádobku s filtrem, několikrát jsem profoukal - bordelu tam bylo dost, nevím, kde se to tam vzalo - Měl jsem i napolo otevřené i víčko pumpičky - páč to je tam tak debilně zacvaklé zezadu, že více to nešlo - vyndal jsem membránu, vyčistil, očistil vnitřek - kam jsem prsty dostal - zadělal... dnes jsem to celé vrátil téměř do stavu, v jakém to bylo před tou (akorát hadičky jsem použil jiné) - napumpoval ... Mám ale ten pocit, že buď to někde bere luft, nebo nevím...Dnes jsem na cestě do práce a zpět (30 kilometrů) 2x chcípl a nemít pořád nohu na plynu, tak asi nedojedu... Kolísaly otáčky při volnoběhu, no a při podřazování tendence na chcípnutí... Jak jsem psal, vrátil jsem vše zpět do původního stavu, jel jsem projet - a opět - při podřazení a přibrždění - opět chcípl...buď tam je ještě vzduch, nebo je chyba fakt někde jinde - v pumpičce? nebo já už nevím...Jo jo - ne nadarmo se říká - pokud ti to jezdí (i když občas hapruje) - neřeš to. Při odvzdušňování nádobky s filtrem mám ten pocit že pořád šel vzduch, a když jsem zatáhl ventilek, tak to někde od té pumpičky jakoby jemně pískalo - když jsem ji dal naležato...tak fakt nevím - žeby nějaké chujové těsnění?.Jo, jinak krom membrány, pružiny a čudliku na pumičce zvrchu tam nic není (žádné ventilky) - si máme každý něco jiného - ale fakt mi to nejde do hlavy, kudy by to mohlo přisávat vzduch..Pokud je filtr zalitý komplet naftou, tak to jede, ale mám pocit, že když zítra budu chtít nakopnout, tak to bude dělat něco podobného jako dnes.