Nazdárek...Budu mluvit zatím jen v teoretické rovině...Mám Citröen BX 1.7TZD. Stále přetrvávají sem tam obíže s kolísáním otáček (závisí to snad na počasí, na okolní teplotě, také na tom, kolik nafty je v nádrži) - ale není to nijak pravidelné, ale alespoň 1x za 2 dny se problémy znovu ohlásí...Motor se začne dusit, jakoby šlo málo nafty - prošlápnutí plynem není vždy účinné...Slyšel jsem zde už spoustu věcí o demontáži trubek paliv.systému, kontrola předehřevu, atd. atd.Když už to budu dělat, tak bych i rád "zkontroloval" samotnou nádrž. Chci se tedy zeptat, jaké nástrahy mě čekají při demontáži nádrže - na co si dát pozor, čím vyčistit (páč mám takový dojem, že nějaké to sítko, které tam je, bude notně zanesené) - prostě praktické i teoretické rady k tomu, co vše udělat a na co nezapomenoutl.Popř. pokud někdo má fotky k tomuto tématu, nebo nějaký nákres či "průřez" nádrží, či celou paliv.soustavou. Pozn. - ruční pumpičku s filtrem jsem odpojil, páč prostě to zřejmě někde netěsnilo a místo toho jsem prostě připojil sítkový filtr. Trubky a hadičky jsem zatím nedemontoval, jelikož pořád musím jezdit a každá "zrada" je pro mne osudná. Nemá někdo foto onoho předehřevu nafty? (Třeba i demontovaného?) - nebo neměl někdo obdobné problémy s kolísáním otáček a "přidušením" motoru? (Nejsem vševědoucí, ale na 90 % je problém opravdu v cestě paliva). Minulý majitel mne upozorňoval, že čas od času s tím měl také problém a vždy stačilo jen "vyčistit" to gumové těsnění co je na víčku (dvířkách) k nádrži..Mám takový pocit, že to né úplně těsní (nebo se mi to zdá), navíc u vpustu nádrže se v takovém tom malém žlábku sem tam vyskytne trocha nafty (nebo je to voda, páč toto jsem zpozoroval hl. před natankováním, když byly lijáky). Prostě, máte-li nějaké vlastní poznatky, nebo vlastní zkušenosti se vším,co popisuji, rady jak správně co udělat a na co si dát pozor - vše vítám a za vše děkuji. Potřebuji se na vše hodně teoreticky připravit, abych pak nebyl překvapen. Ještě takový dotaz - jak přesně vypadá to sítko v nádrži? Z jakého je materiálu?..Bylo by možné jej opatrně "profouknout" ? A jak je to s plovákem stavu paliva? Dá se nějak jednoduše "vyjmout", nebo nějakým způsobem očistit, či co já vím - páč rafička nafty si sem tam dělá srandu a určitě bude i tam problém...Předem díky za všechny reakce.