Mrkni na ty relátka pod tou kapotou.Po případě je prozkoušej jestli spínají.Jestli že budou normálně spínat(cvakat)tak ještě vyzkoušej při seplém relé jestli se objeví napětí na kontaktu vedoucím k čerpadlu.
Mě to vyplivlo úplně a byla to vadná kostra co ukostřovala tyhle relé.Měl by tam být 1xstálý přívod,1xkostra,a kabel od spínačky,a kabel který vede k čerpadlu.Kdyby tohle vše bylo v pořádku a stále to nešlo tak je zkus ukostřit kabelem přímo natáhnutým z mínus polu baterie,když to nepude ani po ukostření tak propoj Konektor který ti pouze při zaplém klíčí dává napětí myslím že má označení(5a nebo3)S konektorem na druhém relé taky s označením(5-3).Nezapojuj 5s5 ani 3s3 nemělo byto žádný význam musíš propojit5a3 nebo naopak.