Částky to jsou slušné, užil jsem si to s tím kabrioletem a s tou terénní kawou. Kdybych měl všechno, co jsem do ní dal, měl kupovat úplně nové, nedoplatil bych se... Jen modul zapalování 16000, zapal cívka 3500, zadní centrál 15000.... Takže nové dostává jen náplně a filtry a každé dvě sezony gumy a řetězovou sadu. A letos nový píst a výbrus....Možná by bylo i zajímavé, jak by asi vypadaly náklady jen na vlastní provozní opravy a údržbu za určité období, nikoliv na vylepšování typu "supermuzika" ,různý "tuning" a pod. Protože stačí se "shlédnout" v nějakých pěkných kolech a je 20 táců v háji... A sto litrů bez problémůl utopíš i ve staré škodovce,nebo tuningovém trabantu,když to má za něco stát...Já měl nejmenší náklady na opravy na obou prvních sierrách, kdy mne stály dohromady na obou opravy cca 15 tis a trochu práce za celkem asi 12 let provozu, na první kotouče (kolem pětistovky kus), zadní ložiska,pakny a spojku (cca 10.000 peněz), na druhé kotouče a přední ramena (1010 Kš/ks). Obě hodně přes 200 tis. km.Prostě nezmaři... A vlastně i stařeček Fiat 125 P 1300 byl spolehlivý držák, ale papal víc jak patnáctka ...