To samé mě také potkalo. Jeden uhlík byl natolik krátký, že už nedosáhl na kroužek kotvičky a tím se přerušil nabíjecí obvod. Řešení je jen jedno. Protože výrobce řešil uhlíkový držák s regulátorem jako nerozebiratelný díl, tak je nutno tento vyměnit celý. V Čechách stojí cca 1000,-Kč. Zárověň bývají opotřebované i kroužky kotvy. A to je podstatně vyšší položka opravy. Nejlepší by bylo sehnat alternátor někde na vrakovišti. A hned si udělat kontrolu opotřebení uhlíků a kroužků. Jde to celkem snadno. Horší je ten alternátor vymontovat z auta. Tam to výrobce vyřešil vyloženě debilně. Svorník, na kterém se alternátor otáčí, při seřizování řemenu, nejde bez demontáže nosníku motoru vyndat. Nechali tam mezeru 5 cm a svorník je dlouhý 15 cm. Přeji Vám tu levnější variantu.