Chladicí systém Celková náplň chladicí kapaliny - kromě GTI a GTI 16V -BX19GTI -BX19GTI 16V Termostat - počátek otevírání - počátek otevírání u upraveného systému - plné otevření - umístění Elektrický ventilátor u chladiče - spínací teplota (1. stupeň), BX 16 - do července 1985 - od července 1985 - spínací teplota (2. stupeň), BX 16 - do července 1985 - od července 1985 - spínací teplota (1. stupeň), BX 19 GTM 6V - spínací teplota (2. stupeň), BX 19 GTI 16V Kontrolka přehřátí spíná při Varovný spínač teploty chladicí kapaliny - kontrolka bliká - kontrolka svítí Otevírací tlak ventilu ve víčku vyrovnávací nádržky Kontrolka přehřátí spíná při Napnutí řemenu pro pohon čerpadla chladicí kapaliny mezi řemenicemi 6,5! 7,0! 7,2! 82 °C 79 - 82 °C 94 °C výstupní hrdlo 84 - 90 °C 86 - 90 °C (včetně BX 19 GTI) 86 - 90 "C 90 - 94 °C (včetně BX 19 GTI) 93 °C 97 °C 110 °C 110 - 114 ° C (od července 1985 105 °C) 103 - 107 ° C (včetně motorů 1,9 l) 100kPa(1,Obar) 110 ° C (motory 16V) musí se nechat promáčknout tlakem palce o 4,0 - 4,5 mm 187