no já bych problém neviděl v záměne LHM za LDS jen by bylo vhodné uvážit a porovnat bod varu obou kapalin (kvuli brzdám), mazací schopnost (nechat otestovat ve zkušebně kvul mazaní jednotlvých dílů třeba C5 bude mít lepší materiály použité i když o tom pochybuju), a další věc otestovat jak jednotlivé kapaliny rozpouští ruzné materiály tzn hlavně materiál NBR ze kterých jsou všechny hadičky a vratná potrubí a těsnění apod, i když tady myslím že ten stejný materiál bude i v C5kách. Myslím si jestli je olej minerální nebo syntetický nemá na podstatu věci vliv záleží na tom co je v těch olejích za přísady a složení oleje a vlastnostech oleje potřebných pro provoz systému. Chce to porovnat filtrační systém Bx a C5. U BX jsou pouhá sítka s nejakou hustotou u C5 nevím. Další faktor je že u BX sice je LHM použita v brzdách čímž se část zatěžuje teplem, nicméně tu LHM stojí tak celé množství se asi tak neznehodnotí teplem od brzd. A další věcí je porovnat použité materiály no a pak někdo může objektivně říct jestli to lze bez problémů nebo ne, jestli to bude mít výhodu nebo ne.
No a pak případně otestovat v reále na autě kde bude repas těsnění apod a uvidíte rozdíl po pár desítkách tisíců km tzn rozdělat a porovnat. No a potom bych zvážil jestli výměna za LDS má smysl a případné prodloužení intervalu výměny nebo ne.
Tak kdo to bude testovat nehlaste se všichni
Ale jinak si myslím že pokud LDS bude mít bod varu podobný LHM tak to bude jedno jestli se použije to nebo to. Sice asi větší cena za tu stejnou věc ale proč ne.