Taky bych zkontorloval těsnost celého palivového systému, zkontrolovat, zda je čistý vzduchový a palivový filtr, Těsnost veškerých hadic na sání, včetně jejich zdravotního stavu, těsnost příruby mezi klapkou a sáním a také těsnost sání u hlavy. Dále zkontrolovat zdravotní stav svíček a zapalovacích kabelů. Mimochodem..... měl jsem sundané komplet sání a musel jsem vyměnit těsnění mezi hlavou a sáním. S tím byla spojena výměna vzduchového filtru. Světe div se .... Po vyjetí nádrže jsem opět natankoval a jelikož od výměny motoru sleduji spotřebu, což je Rok, tak jsem byl mile překvapen. Celý rok mi vycházela spotřeba na dálku, která neklesla pod 9,5L. Nijak jsem tu spotřebu extra nezkoumal, jelikož jsem to přisuzoval pohonu 4x4. Ale teď ??? Po najetí 500 Km jsem se divil že mi ukazatel ukazuje nějak moc benzínu. Tankoval jsem po 648 Km a natankoval pouhých 48 litrů což ve výsledku dalo při té 4x4 pro mne neuvěřitelnou spotřebu 7,4 L/100Km