zdar,
vezmu to od začátku,shořel mi startér na GTi a když se s ním muselo jet,tak se startovalo pouštěním z kopce na dvojku a jezdilo to normálně jak mělo.
Pak jsem měnil startér,při jeho výměně jsem musel sundat i klapku a odpojit plynové lanko.
Po výměně startéru a nastartování motor držel volnoběh 900rpm,ale při přidání plynu se rozsvítila kontrolka diagnostiky a motor začal dusit a otáčky klesly k 200rpm a motor se začal šíleně třást,dále začal kouřit černě a byl cejtit strašnej smrad.
Když jsme dal plyn na podlahu,tak motor zhasnul.
Po opětovném nastartování a 15minut na volnoběh se motor choval jako dřív,prostě raketa.
Dnes ráno opět to samé,ale v krátkých intervalech,v pohodě jsem ujel,tak 50metrů a vše znovu,při přidání plynu se motor dusí a chvěje se hodně,ale když plyn pustím a pomalu ho stlačuju,tak otáčky stoupají,ale i v akceleraci motor trhá(akceleruje-nic-akceleruje-nic a to v cca 2vteřinových intervalech) a samozřejmě splodiny smrdí a kouří černě.)
těsnění na klapce OK.akorát ze spodu jsou dvě velké trubičky na hadice a 2malé trubičky na hadice,na obě velké mi hadice jdou,jednu malou mam zaslepenou hadičkou a v ní je šroub a druhá malá je bez ničeho.