No je to jednoduché pravá hřídel je tkz lomená to jest má uprostřed tripoid či jak se temu říká a pře dním tj. mezi převodovkou a tímto tripoidem je hliníkový držák do kterého je ta hřídel zasunuta, na hřídeli je nasunuté ložisko aby si toto vyndal ven musíš povolit dvě matice na tomto držáku a a jakoby ty šrouby povysunout a pootočit maj totiž hlavu ala skoba atak držej to ložisko s tou hřídelí. Když se to vlastně dotáhne tak to zajede do zářezů na tom hliníkovým držáku kterej určuje vlastně pozici a směr teho šroubu a to na osu hřídele a proto říkaj pootočit šroubem o 1/2 otáčky tím tu skobu jakoby vlastně vyhneš ven a nebrání to pak vysunutí té polosy s ložiskem. Jinak dostat tu poloosu s tím ložiskem ven z teho držáku je někdy kříž no někdy pomůže poklepat na výstupek na tý hřídeli před ložiskem no snad sem to nepopsal moc složitě .