Prosím o radu či názor.Na bx mi praskly spuchřelé hadičky propojující př.tlumič s trubičkami na podběhu,kapalina vytekla /nádherný to pohled na silnici za mnou a podemnou/,tyto jsem vyměnil za nové a doplnil kapalinu dle předpisu.Po nastartování vozu se tento nezvedl.Podle manuálu jsem odvzdušnil regulátor umístněný pod přední částí motoru,po několika drobných odfouknutích začal vůz reagovat a zdvihl se bez zjevných problémů.Jediná potíž nastala v tom,že na pr.předním tlumiči začala masivně vytékat kapalina z pod manžety kryjící píst /připadá mi,že když se tumič plnil tak se nic nedělo a že výše uvedený únik kapaliny začal až při poklesávání vozu/.Z manuálu je patrné,že únik by byl možný pouze vadným simeringem na pístu a nebo vadnými O-kroužky v místě spojení pístu s tlakovou nádobou /koulí/.Před opravou prasklých hadiček byl tlumič v naprostém pořádku.Je pravdou,že jsem s vozem s uniklou kapalinou ještě dojel domů tj.asi dva kilometry-jel jsem opravdu krokem protože mi bylo jasné,že auto pruží pouze na pneumatikách.Po dobu dojetí jsem nezaregistroval žádné výslovně tvrdší dosednutí vozu,ale kdo ví.
A včíl mudruj.