Kromě jiného se bude dít toto: někteří raději auta nepřepíšou a budou jezdit (s jeho vědomím či bez) na původního majitele, takže když se něco stane, příjdou předvolání původnímu majiteli...místo přepisu zbude oddalování konce dáváním značek do depozitu a až se najde někdo, kdo bude potřebovat díly, tak se teprve z depozitu vyzvednou (bude-li platná technická) a bude se muset podmáznout ekologická likvidace, tak aby auto zůstalo a mohlo se rozebrat. Asi těžko totiž všichni s auty na díly, která jsou doposud přihlášená stihneme přepisy a rádoby ekologické likvidace do konce roku, že...Někteří otrlejší se ještě pokusí zfalšovat údaje ve velkém techničáků (teď nemyslim BXáky) a to bude pak bordel! A když na tom nevydělá stát, vydělají alespoň podvodníci. Kromě stočených tachometrů a papírového omlazování aut tu máme pro pár lidí další džob...Taky už tu nikdo legálně nedoveze BX ze zahraničí, proč by to dělal a při přihlašování platil, když může za pár stovek "přebouchat" čísla na kastli a jezdit dál...SlávekTZD má pravdu, je to Kocourkov, Darja s tech. stavem taktéž. Dopadne to na ty, kteří mají postaršího Citrouše rádi a cpou do něj peníze, takže je při svém věku auto v lepším stavu než mnohé daleko novější kusy se šlendriánským majitelem...Vytřídí se tak bohužel i starší dobré kusy, ale novější zůstanou i s těmi špatnými, které by vůbec neměly STK prolézt, hlavně že budou spadat do příslušných emisních norem, co na tom, že s tím někdo někoho zabije. Tolik můj první příspěvek zde. W.