16.11.2008 20:58 -
Re: Kontrola STOP - a pár obecných dotazů
Je to jednoduchý, ručička nahoře vlevo má funkci hlídání hladiny oleje v motoru, jinak, při zapnutí klíčku časovač nahřeje drátek kónicky v hladině a jak hluboko je ponořen do oleje, se převede na ohmický odpor a znázorní to ručička v bílém, nebo červeném. Bílá O.K., červená fofrem dolejt olej. Cca po desíti, patnácti vteřinách je proces měření ukončen. proto se vrátí vlevo. Za jízdy pak již neukazuje, až při novém startu motoru. Kontrolka STOP není samostatná, vždy svítí jako doplňková ještě s nějakou, v podstatě tě upozorńuje na skutečnost, že je na vozidle porucha a další jízda je riskantní, v tom jak jsi popsal jak svítí stopka, bych tipoval že množství LHM, koliduje se spodní hranicí náplně, taže auto do servisní polohy a na plováku zkontroluj,množství a dolej LHM. Nejspíše máš vadnou kontrolku mezi tím budíkem na olej a stopkou, je tam jedna, červená. Když zapneš klíček měla by svítit a po nastartování zhasnout, jakmile natlakuje systém hydra.