19.11.2008 00:24 -
Re: Kontrola STOP - a pár obecných dotazů
Páku ovládání hydrauliky podvozku máš vedle ruční brzdy, manipuluje se s ní tak, že ji přitáhneš směrem od sedačky splujezdce směrem k sobě a dopředu dáváš auto dolů, dozadu nahoru, měla by jít trochu s odporem, ale ne pružit, abys ji rval silou. Odzkoušej to za chodu motoru a sleduj, jak jde nahoru a dolu, zda se auto v pohybu necuká, nemá trhaný chod pístnic, nevrže a nevydává pazvuky. Stav koulí, nelze přesně určit, jen orientačně, za chodu motoru, se pověsíš na auto nad koly, mělo by sjet dolů a vytáhnou tě nahoru, po odlehčení, povyskočí kastle a pomalu sjede do cestovky. Hlavní kouli odzkoušíš tak, že necháš běžet motor, vystoupíš, pár vteřin necháš azuto dorovnat a pak vypneš motor a páku dáš uplně dozadu. Mělo by jít nahoru, a o kolik, to už změříš, a podle toho se dá usoudit na stav 5té koule.