No,takže otázka hulení na volnoběh se odkládá na neurčito,dnes jsem trošku jezdil,celý den naprosot v pohodě,akorát po ránu pochcípával,startoval jsem víckrát a nechtěl moc chytat,jak jednou chytil,celý den potom chytal na drc.
Ale,jedu si to domů,parkuju před barákem,zastavím,a napadlo mně procvičit hydrauliku-pouštím auto dolů,a najednou začly padat otáčky na motoru,auto se začalo klepat.
Přidvávám plyn,otáčky rostou,najednou to na plyn přestává reagovat,a pomalinku klesají otáčky,až zdechne úplně.
Napumpoval jsem čudlem na palivovém filtru,ale bez úspěchu,nic se nedělo,čudl šel na můj vkus až moc zlehka
Nažhavím,zkouším startovat,auto má snahu chytat,chytne ale jen na tři válce,držím ho chvilku v otáčkách,pak zase přestane reagovat plyn,a auto pomaličku chcípne.
Další pokusy už bez úspěchu.
Teďka co s tím,ležím na břiše před panelákem,a nehnu se z místa,ani odtáhnout to vlastně nejde,zítra jsem byl obejdnaný na výměnu palivového filtru,ale tam se nedostanu.
Napadá mne jediná věc-něco s naftou-buď se rozhadroval palivák,a ucpal hadičku do čerpadla,nebo se něco vysypalo v čerpadle,a nebo je nějak ustřižená nafta-ucpaná hadička,nebo je tam snad nějaký elektroventil co zavírá naftu?
Podotýkám,že nádrž je plná,nafta není žádná humusná z jzd,a palivák by šel zítra novej.
Co by se stalo,kdyby se dostal nějakej bordel(kousek papíru z filtru do čerpadla?