Hasičák je uložen napříč, je oválný a v poloze jej drží obrovský suchý zip,má pružinový spouštěč, ten se aktivuje zatažením za lanko a náplň je CO2. Z výtlačného hrdla vede pancéřová hadice, jako se dnes používá na pákové baterie pod past u řadičky, kde je napojena měděná trubka a díra skrze plech, vede mezi karoseriia hliníkovým plechem nad výfukem (v tomto prostoru jsou táhla řazení) až na přední příčku pod torpédem. Zde je opět stejná pancéřová hadice, jako pohyblivý element a na hlavě motoru, pod šrouby jenž přitahují víko jsou plechové stojiny na níž je přivařena trubičky cca1cm tlustá vyšperkovaná dírkami pro rozptyl plynu pravidelně po celém prostoru a větší dírky tam kde je něco s palivem(hadice a pod). Zbylé dva hasičáky jsou práškové. Teď mám slíbený návod na elektrické ovládání, tak to předělám.