Mne to taky napadlo,co když trysky ukapávají do komůrky,a nějak to rezonuje?Jinak startuje pěkně,chytne fakt hned,teď po nových žhavičkách eště líp,ale chytne,a pak ihned spadnou otáčky,a děsněj rachot,vevnitř mi drnčí celej komplet interiér.
Buď musím statovat s přidaným plynem,pak po natočená jen houpne otáčkami,a jde dokud držím plyn,a nebo musím natočit,a pak rychle pořádně přidat plyn,aby se zvedly otáčky,aspoň na 1100,pak je to ok.
Jinak,všiml jsem si toho,že dneska(-3") motor"kopal"-chytl okamžitě,na všechny 4,ale při tom přidání plynu malinko pocukával a jakoby lehounce vynechal bylo slyšet jak běží,najednou hrc,poskočil,zase běžel,a hrc poskočil,takhle asi 15 sekund,pak se uklidnil a šel v pohodě.
Tak nevím,jestli je špatně nastavenej předvstřik,nebo jestli kapou trysky,fakt netuším.