Prosím o radu, za dva měsíce zpět cca dvakrát při otočení klíčkem nebzučelo čerpadlo a nešlo nastartovat. Při několika pokusech otáčení klíčem do polohy bez aktivace startéru čerpadlo seplo a pak na startér motor okamžitě chytnul. Včera jsem po jízdě cca 320 km zastavil na půl hodiny a potom jsem už nenatočil motor ani po 20-ti pokusech. čerpadlo neseplo. Abych vyloučil závadu čerpadla vyskoušel jsem přímé zapojení na akum. čerpadlo běží bez problémů.
Motor je benzín jednobodový vstřik do karburátoru. Vyzkoušel jsem i možnost, že v přívodních kabelech nefunguje uzemění a při prosvicování žárovkou jenou stranou zapojenou na akumulátor, se jevily oba dva přívodní kabely(dvakrát modrá barva kabelů) jako mínusové neboť žárovka svítila na jednom i na druhém, a to i při zapnutém nebo vypnutém klíčku v zapalování. Zapnul jsem čerpadlo na tvrdo s vyloučením obou přívodních kabelů od zapalování a zkusil jsem natočit motor i s tím, že jsem přehazoval + a - na čerpadlu aby se točilo správným směrem. Motor v jednom okamžiku na pár vteřin naskočil a pak už se nastartování nepovedlo. Prosím někoho pokud má zkušenost, kde může být zakopaný pes. Děkuji moc