Řeil jsem stejný problém na bejvalý 1.4ce. Byl to kabel ve svorkovnici. špatně prováděl a někdy to šlo někdy ne...
Za baterkou dole jsou spojky kabelů, zkontroluj je a vyčisti případnou oxidaci, je to schovaný pod vzduchovým filtrem blízko k motoru , na šroubu co stahuje fremu k bloku je plechový držák na imbus, myslím že 3 svorkovnice, tak všecny, ale hlavně ta v bílém plastu. Pořádně je zkouni, bejvá to často zaoxidovaný a pročisti pořádně. Můj kabel byl myslím modrej a hned první z leva na svorkovnici. Ovládá to dost částí auta od relátek benzínové pumpy na PP podběhu až k cívce apod. Zda to tím nebude, tak mě napadá ještě modul zapalování (černá placka na rozdělovači) který taky rád často odchází. Pak bych zkouknul, zda ti nepřeskočil rozvodový řemen (může být vytahaný a stačí aby ti přeskočil o zub a udělá to neplechu).