Já když sem dělal na autě proplach tak sem na něm najezdil i o něco víc než sem měl, ale když sem pak nalil novou lhm, tak vše bylo v pořádku. určitě bych vyčistil nádržku a kostku a buď pořádně vyčistit sítka v kostce nebo je případně vyhodit. pokud ti prokapavá pavou nezbyde nic jiného než je vyměnit. jinak trubky bych neměnil pokud nejsou v nějakým extra špatným stavu. přední pístnice sem ještě nikdy nerozdělával a nemám s němi žádnej problém. pokud auto péruje a fungují pístnice jak mají tak bych je zbytečně nerozdělával, jedině pokud by tlačili moc lhm a chtěl by jsi je přetěsnit. brzdovej válec můžeš taky kouknout jestli propouští hodně nebo málo, zkoukneš to na hadici co vede do nádržky, pokud pouští moc, tak ho vyměn, jinak ho tam nech. na trubky od hydra bych dal nový gumičky (to neznamená, že by ale ty starý měly být špatný, můžou být ok) pokud se ti ale chce a máš dost času mohl by jsi vyčistit oba korektory (já to zatím nepotřeboval dělat, ale chystám se na zadní trochu mi prosakuje). mně to spíná celkem často (dofuk asi před 2měsíci) ale neřešímto vše funguje dobře a to že mi to brzo padá, hold to bych musel psřetěsnit a rozdělat vše, ale pokud nejsou loužičky čož nejsou tak to je zatím ok