Zkontroluj si co můžeš sám viz rada níže,(je to články a návody,Ko při koupi BX):
1. Nastartujte motor, přesvědčte se, že manuální páka světlé výšky je v běžné jízdní poloze, vystupte z auta a počkejte několik sekund, dokud se neustálí tlak v hydraulickém systému.
2. Přejděte k přední části vozidla. Opřete se do kapoty v jejím středu. Auto musí už při slabém zatlačení měkce reagovat. Při silnějším zatlačení musí auto hluboko a měkce klesnout a pomalu vystoupit nahoru. Pohyb přitom musí být na obou stranách stejný. Pokud na jedné straně auto pruží tvrdší a rychleji odskakuje nahoru, pravděpodobně je na té straně vadná hydraulická koule. Pokud auto tvrdě pruží na celé přední straně, jedná se o poruchu buď obou koulí, anebo o jinou závadu.
3. Opřete se celou váhou o přední část vozidla a držte.. Auto poklesne a po několika sekundách se vrátí do původní polohy. Když teď auto pustíte, pomalu se zvedne a po několika sekundách se opět vrátí do původní polohy.
4. Zopakujte postup z bodů 2 a 3 i v zadní časti vozidla.
Další jak psal Mišák ZX-ko centrální koule:
1.auto do provozní polohy,po ustálení "chcípnout"motor a vystoupit
2.zvenku přestavit páku polohy do nejvyšší servisní-musí se zdvihnout-pokud se nehne je centrálka KO
Další postup,pokud je předchozí OK jak píše Tief.
Hydročerpadlo je poháněné klínovým řemenem.BX14RE ho měl u vlevo pod altíkem.A jak vypadá to snad poznáš viz v galerii-tech.obr. a položka 52.(pro upřesnění vlevo je to proti směru jízdy!!!!!!!!! nějak jsem se zapomněl.)