Nazdar - možná banální dotaz, ale kdo mi vysvětlí správné napojení přepadových hadiček nafty od vstřikovačů? (Citroen BX, 1.7TZD). Jedna hadička jde od vstřik.čerpadla na "vývod"(přepad) v pořadí 4.vstřikovače z levé strany, když čumím do motoru...Pak od toho vstřikovače - z druhého přepadu hadička napojena na vývod přepadu 3.vstřikovače zleva ..a tak dále až k 1.vstřikovači zleva...zbývá mi tedy 1 vývod přepadu 1.vstřikovače - ten napojím kam? Nebo uvažuji blbě? Dávám to dokupy a už si nepamatuji, jak to bylo, protože jsem to nerozdělával...Díky, možná za banální radu A ještě možná dovětek ze soudku jiných přepadů - jak kdo nejlépe řešíte přepady pístnic předních kol? Praská to tam, už jsem to dokonce vložkoval kouskem měděné trubičky, ale nevím, kdo má jaké nejtrvanlivější zkušenosti - tzn. materiál? délka? napojení pak hadičkou NBR? ..díky...