Nazdar - možná banální dotaz, ale kdo mi vysvětlí správné napojení přepadových hadiček nafty od vstřikovačů? (Citroen BX, 1.7TZD). Jedna hadička jde od vstřik.čerpadla na "vývod"(přepad) v pořadí 4.vstřikovače z levé strany, když čumím do motoru...Pak od toho vstřikovače - z druhého přepadu hadička napojena na vývod přepadu 3.vstřikovače zleva ..a tak dále až k 1.vstřikovači zleva...zbývá mi tedy 1 vývod přepadu 1.vstřikovače - ten napojím kam? Nebo uvažuji blbě? Dávám to dokupy a už si nepamatuji, jak to bylo, protože jsem to nerozdělával...Díky, možná za banální radu A ještě možná dovětek ze soudku jiných přepadů - jak kdo nejlépe řešíte přepady pístnic předních kol? Praská to tam, už jsem to dokonce vložkoval kouskem měděné trubičky, ale nevím, kdo má jaké nejtrvanlivější zkušenosti - tzn. materiál? délka? napojení pak hadičkou NBR? ..díky...
na posledny vyvod posledneho vstrekovaca sa dava gumovy stupel, ked nemas original.... kusok prepadovej hadice do ktorej natlacis obycajnu skrutku. co sa tyka prepadov na piestnice daju sa kupit nove do 10,.€ tak nema vyznam srat sa s povodnymi