Ahoj, ještě otravuji s několika drobnými dotazy. Dávám to svoje 17TZD dokupy po rozborce v servisu - kouká na mě takový šroub - cca 8-10cm dlouhý (teď ho nemám v ruce) - z první poloviny širší osazení, pak se zužuje - co já vím, na 5-6ku matku možná - myslím že jemný závit. A k tomu šroubu je takový nátrubeček - tvar jakoby víčka od petky, možná trošku do konusu (samozřejmě neee tak velký jako petka, kterým se ten šroub prostrčí až k šestihranu...Nevíte, na co to je? Pátral jsem v katalogu a jedinné, co se tomu podobalo, byl šroub příruby výfuku - u toho by měla být ještě pružina...Matně si vzpomínám, že něco takového tam bylo, ale jestli je to ono, už nevím..Pružinu nemám (ko*oti polovinu věcí vyhodili) - tak se ptám, ať to pak jinde nechybí...Dříve jsem tam měl jen 1 šroub, druhý někde uletěl, tak jsem tam dal normálně jakýsi, co jsem našel obyč - zajistil jsem několika matkami, žádné pružiny, takže lze použít i takto, co?..Jestli je to tedy ten šroub, který jsem zmiňoval...Další dotaz - rozvody - správné nastavení...motor je v kupě, ale hlava byla na broušení, teď už je zkompletováno...je nějaká univerzální rada na kontrolu správného nastavení? (jakž takž jsme nastavovali ještě s odkrytými válci, teď jde o kontrolu) - Rady typu kniha Jak na to - to si ušetřete, dík - všechny ty díry pro aretační trn - bohužel, já tam nic takového nemám, do čeho by se to rozv.kolo zaaretovalo (a dělal to se mnou otec, který se v tom trošku vyzná) Jo, ještě jedna věc mě napadla - jak se značí (číslují) válce na dieselu - když se dívám do motoru - zleva - jde to 1,2,3,4, nebo jsou číslovány jinak? Já jen, že jsme měli označeny vstřikovače a dali je v tomto pořadí - prý to tak je, ale já si tedy nejsem jistý, ať to pak funguje... díky za případné poznatky...