Díky hoši...dnes jsem přepad koupil (zatím jen na LP kolo, páč PP je zatím ok...) - cena ve Frýdku-Místku v Citroenu 493,- - takže ok, tyhle hadice už asi přežijí celé auto...sundal starý přepad - pěkná kaše tam byla s tím bych se nestydil tmelit díry ve zdi Co se týče úniků - pamatuji se, že prasklý přepad jsem už měl tak dlouho, co snad tohle auto mám - a pokud někdy něco teklo, tak to bylo odjinud - ale když už mám auto na zvedáku, tak proč to nevyměnit...výměna byla vcelku snadná, sponu jsem měl původní a šla krásně zalockovat obyčejnýma zahnutýma kleštěma...takže aspoň jedna krásná nová věc na autě Ještě musím dořešit ostatní věci - no a hlavně ty rozvody zkontrolovat - to budeme řešit s tátou někdy příští týden - aby to bylo tak, jak má - sám si to nelajznu...Ještě jeden dotaz, který jsem tu možná už psal - jak se číslují válce na dieselu? (když koukám do motoru - směrem zleva) - jde mi o to, abych měl správně zasazené vstřikovače - mám je 1,2,3,4 - prý to je ok, ale nevím nevím...dík...
co sa tyka vstrekovacov.....valce su cislovane od rozvodov 1,2...atd. poradie ako palia valce je 1,3,4,2...to znamena neviem ako je 1 vystup na cerpadle oznaceny tak ten spojis s 1 valcom a pokracujes v smere rotacie cerpadla to je 2 vystup cerpadla v smere rotacie na 3 valec, 3 vystup cerpadla na 4 valec, 4 vystup cerpadla na 2 valec......Neviem ako si dokazal pozapajat poradie 1,2,3,4 lebo trubky su poohybane v urcenych tvaroch od prislusnych vystupov cerpadla k prislusnym valcom...ako si pamatam tak Bosch cerpadlo by malo mat prvy vystup v hornom rade smere ku chladicu, ale nie som si isty lebo ja som mal povdne rotodiesel cerpadlo to sa zamenilo na bosch, ale vstrekovace ostali rotodiesel a musel som mat cerpadlo otocene o 180 stupnov..ale zistim na svokrovej C15 ma tam 1.8 D co je ten isty motor ako mas ty avsak bez turba