to hiero: díky za rady - ale co se týče rozvodů - teprve dnes na to přišla řada - a opravdu - vačkovka nelze jak zaaretovat, žádná díra (tedy, je tam ještě vnitřní kryt, tak nevím, jestli ještě ten nemusí být sundaný - respektive, je přišroubován k hlavě šroubkem zhruba právě cca v poloze 3-4hod) - akorát teď si z hlavy nedokážu vybavit, kde všude je ten kryt ještě chycený...Co se týče klikovky, tak ta moje nemá otvor pro aretaci...otec to zkoušel všemožně nastavovat, měli jsme shozené i víko ventilů..(nejsem odborník, na rozvody bych si fakt netroufl a on už to dělal na autech, ale BX je asi "iné kafe")..sertrvák jsme nearetovali, ale zářez nastavili oproti rysce, kterou už tam před námi vyrobili...při protočení kolem prostě chytá některý ventil..zkoušeli jsme různé pokusy, ale marně..takže - teď babo raď a všechny informace o BX mi jsou k h**nu..Jestli máte někdo nějaké schéma nastavení rozvodů, nějaký podrobnější popis, případně obrázky (našel jsem nějaké, ale to jsou na benzín..)..prostě cokoli podrobnějšího (návod jako pro debila), ocením to - poslední pokus jak to zkusit ještě dát dokupy takhle v garáži, jinak nevím, jestli se pokusím přemluvit nějakého servisáka, který si s takovými věcmi hraje denno denně... Díky moc za informace a rady - jsem amatér, dokážu si spoustu věcí přizpůsobit, ale některé věci si fakt bez pomoci nelajznu...Takže, pokud už se někdo školil na 1.7TZDčku s rozvody a má co nejvíce praktických informací, popř. nějaké obrázky, budu rád...už jsem z toho nemocný (a to doslovně)...tak abych to nevyřešil nakonec prodejem/likvidací celého stroje...